chaos - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Andrea Wien - WaarBenJij.nu chaos - Reisverslag uit Tamale, Ghana van Andrea Wien - WaarBenJij.nu

chaos

Blijf op de hoogte en volg Andrea

10 Juli 2014 | Ghana, Tamale

Dit land doet me denken aan chaos, de stad is een chaos, het verkeer, de huisjes, de mensen. Een chaos maar tegelijkertijd ook heel sloom en relaxt. Gister ben ik ingetrokken bij mij gastgezin. Wat een enorm groot maar vervallen huis. 12 kinderen en een papa mama en oma. Ze zijn allemaal zoooo lief. Samen met de andere twee vrijwilligers die hier verblijven en met een van de oudere jongens voetbal gaan kijken in een barretje. Vandaag voor het eerst (nouja eerst, eigenlijk gister ook maar dat was een drama) naar het weeshuis gegaan. 7 kindjes van 0 tot 3 jaar die alleenmaar op de grond lagen. Dus zelf ook de hele tijd op de grond gezeten en met de kindjes gespeeld, luiers verschoond en eten gegeven. Gelukkig ben ik niet de enige vrijwilligster die in het weeshuis zit, want ik ben ook nog met Kim. Het eten is hier prima, 's ochtends droog brood zonder beleg en middags wat fruit. Gisteravond aten we een droge zoete aardappel met een soort bladeren papje erbij. Kijk er naaruit om vanavond frietjes te eten op het kantoor met alle andere 12 vrijwilligers :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Andrea

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 801
Totaal aantal bezoekers 1987

Voorgaande reizen:

04 Juli 2014 - 16 Augustus 2014

Vrijwilligerswerk Ghana

Landen bezocht: